2010. november 12., péntek

Na ezt is megéltem...:D


A hét nagy híre számomra, az hogy szakszervezeti elnök lettem iskolánkban. A kollegák egyöntetűen megszavaztak. Ez eddigi életem egyik legfontosabb küldetése, mert ezt küldetésnek tekintem. Megfogadtam magamnak, hogy pozíciómhoz méltóan fogok viselkedni.
Megpróbálok minden tőlem tehetőt megtenni annak érdekében, hogy a tanárok jógait védjem és érdekeit képviseljem. Nem vagyok olyan személy, akinek be lehet zárni a száját, vagy aki meg lehet vesztegetni. Felveszem a harcot úgy a munkaadókkal, mint azokkal a szakszervezetekkel vagy szakszervezeti tagokkal, amelyek nem a mi érdekeinket képviselik. Remélem megbízható és segítőkész embernek tekintenek azok, akik bíznak bennem, és akik bizalmat szavaztak nekem.  

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...