2010. november 23., kedd

Az 5.nap - az unalom eluralkodik rajtam.

Valahogy lejárt az ötödik nap. Ki se bújtam a házból. Még a balkonon sem voltam. Estig minden a megszokott volt- Abszolút semmi különös nem történt, kivéve azt, hogy eltakarították a cigányok ideiglenes lakhelyét. Reggelre már autók parkoltak azon a helyen. Aktívan dolgoztak az Electrica alkalmazottjai is, lámpákat szereltek a panelházak köré. Még az zöld övezetekre is. Kíváncsi vagyok, hogy mire fel van ez az aktív munka. A lényeg, hogy változott kissé a környék. Mintha tisztább lett volna. Persze az autók mint úgy össze-vissza vannak parkolva, de már az is haladás, hogy takarítottak.
Este viszont jött a meglepetés. Felmondott a Windows, úgy, hogy szerencsére nálam volt a dvd és telepíteni tudtam, ami eléggé elhúzódott az éjszakában.
Kezd unalmassá válni ez a „fogság”. Hiányzik a tevékenység. Valahogy már járna le a hét, hogy újra munkába állhassak, mert nem nekem találták ki a tétlenséget. A jó oldala már lejárt, mármint az, hogy kipihenhettem magam.
Unaloműzőként jöhet Garfield
Este vagy holnap reggel jelentkezek a hatodik nappal. Addig olvassátok a két bejegyzést amit ma írtam. Ezt és a másikat a népdalvetélkedőről.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...