2010. november 21., vasárnap

Folytatódik a sorozat. Milyen volt a harmadik nap?


3. nap, szombat, november 21:
Eltelt a harmadik nap is. Eléggé korán keltem annak ellenére, hogy úgy terveztem, hogy későig alszom. Tíz óra körül már a kávémat ittam.
            A nap eltelt. Semmi különös nem történt. Este fotóztam egy kicsit. Közben interneteztem, tévéztem és játszottam. Ma sem olvastam könyvet, lehet holnap.
            Szeretném megköszönni mindenkinek a jókívánságokat (nagyon sokan kívántak gyógyulást nekem). Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül. Örvendek annak, hogy mellettem vannak az emberek (diákok, barátok, ismerősök vagy egyszerű emberek).
            A panel mellett van egy nagyobb zöldövezet. A zöldövezetet garázsok veszik körül. Az egyik garázs tövébe cigányok költöztek a tegnapelőtt délután, azokat figyeltem ma. Meglepő, hogy milyen nyugodtan alszanak a kartonokon. Kíváncsi lennék, hogy vészelték át a tegnap éjszakai esőt? Most is kint alszanak és egészen jól bírják a hideget. Az én immunrendszerem pedig nagyon legyengült annak ellenére, hogy vigyáztam az egészségemre.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...