2010. november 26., péntek

8. nap: Végre itthon, Ádventi koszorú verseny (fotóriportal)


a VIII. B koszorúja
Viszonylag korán ébredtem fel a reggel, olyan 9 körül. Korábban keltem mert hazajöttem Szamosújvárra. Már ideje volt, mert szabadságom kezdete óta nem voltam itthon.  Jól esett a hazatérés, mindig jól esik hazajönni.
Délután kettőre elmentem a suliba (remélem, nem kövez meg senki emiatt) mert ma zajlott le a már hagyományossá vált adventi koszorú verseny. A nyertes az V. A lett. Koszorújuk elkészítésében majdnem teljes egészében természetes anyagokat használtak föl. Jó volt nézni, hogy milyen nagyon örvendtek a gyerekek a díjnak. Persze minden osztály koszorúja szép volt. Számomra nehéz lenne eldönteni melyik lenne a jobb. A bejegyzés végén egy fotóriportot tekinthettek meg a helyszínen készített képekből.
Egész délután otthon voltam és interneteztem. Holnap lejár a „fogságom” és végre szabad vagyok. Már nagyon meguntam, nagyon hiányzik a tevékenység és az iskola. 
VI. B

VI. B

A gyerekek munka közben

VI. A

VIII. B

VIII. A

V. B

VII. B

VII. A

VI. A-bemutatás közben

VIII. B

Az V. B bemutatás közben

A nyertes V. A

A VI. B koszorúja

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...