2010. november 19., péntek

"Fogságom" naplója

Monostori látkép
Ahogy a tegnap is írtam megkezdődött a kilencnapos „szobafogságom”. Úgy döntöttem, hogy betegségem alatt naplót vezetek a blogon, amelyről az olvasóim megtudhatják, hogyan töltöm napjaim.
1.      Nap, csütörtök, november 18:
Reggel el kellett menjek az orvoshoz, mert hiányzott egy papír. Ekkor megtudtam, hogy betegszabadságra kéne mennem, mert nem igazán jó ötlet suliba menni.
Kettőtől egy unalmas kőrgyűlésen vettem részt, melyen jelen voltak a szamosújvári történelem tanárok. Utána feljöttem Kolozsvárra, ahol tölteni fogom a „fogságom” kilenc napját.
A délután és az este hamar eltelt. Filmet néztünk, zenét hallgattunk. Éjfél körül pedig lefeküdtem.
Ez volt „fogságom” első napja. Nem sok történt, de leszámolhatok egy napot.
2.      Nap, péntek, november 19:
Fél tíz körül ébresztett föl egy telefonhívás. Szerettem volna folytatni az alvást, de nem sikerült. Nem jött álom a szememre. A szervezetem nincs hozzászokva ennyi alváshoz.
A délelőtt hamar eltelt. Filmet néztem és játszottam egy kicsit. Rám fért, mert elég rég nem játszottam számítógépes játékot. Délkörül nekiálltam főzni, mert enni is kell valamit.
 A napi friss levegő adagomat is beszippantottam, kint az erkélyen.
Az erkélyről lőttem pár képet, hogy megmutassam nektek a „mesebeli” tájat, ami a panelház körül van.  
Monostori látkép. A Ceausescu diktatúra maradványai, a szürke panelházak.

 Délutánra vendégeket várunk, így a mai nap is hamar lejár.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...