2010. október 31., vasárnap

Az ősz



             Minden városban van egy kisebb nagyobb park. Így Szamosújváron is. Akárhányszor sétálok a parkban ez engem megnyugtat és erőt ad a munkára. A tegnap a Téka fele menet átmentem a parkon, mert lőni akartam pár képet. Megérte, mert millió színekben virított a park. Az ősz teljes pompája rányomta bélyegét a parkra és a város hangulatára. Az ősz mindig csodálatos volt.

           Gyönyörű szín kavalkád uralja a természetet és a várost. Megnyugvást hoz egy hosszú, meleg és zajos nyár után. Ady és Petőfi az őszt végzetesnek és halálinak látták. Én nem. Ilyenkor pihen a természet. Próbálja kipihenni a nyár fáradalmait. Összegyűjti erejét, hogy tavasszal újra felvehesse a harcot a szennyeződéssel és a rongáló barbárokkal.

           Ahogy végigmentem a parkon millió gondolat futott át agyamon. Rájöttem, hogy milyen nagy a teremtés csodája. Akármennyire próbáljuk legyőzni a természetet nem sikerül. A természet mindig uralni fog minket. Lehet, hogy úgy tűnik, hogy győztünk felette, de ez téves. A természet győzedelmeskedik felettünk. Mindig győzedelmeskedett. Képes volt újjá születni akármilyen rombolás érte. Most is ezt teszi.

A fotók a szamosújvári parkban készültek.
Több képet a következő linken láthattok:
http://www.flickr.com/photos/ritijozsefattila/



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...