2010. október 4., hétfő

Hétfő


Teli napom volt ma a suliban. Szolgálatot teljesítettem az udvaron és tanítanom kellett. Semmi rendkívüli dolog nem történt, csak a szokásos. Ugyanazok a gyerekek a bejkeverők. Ugyanazok a szűk osztályok.

A délelőtt folyamán kellett rendeznem kissé a futballozó gyerekeket, mert az egyik kisdiákot kizárták a játékból.

Nagyszünetben felkeresett három volt diákom. Most 11-be járnak, és valamilyen filmet készítenek a holokauszt napjára. Velem és a gyerekekkel akartak interjút készíteni. Minden rendben volt mindaddig, amíg videóra kellett rögzíteni a válaszokat. Nehezen találtam két diákot aki vállalta, hogy a kamera előtt beszél. Végül találtam két tanulót, de csak miután tízest ígértem nekik.

Végül akaratom ellenére én is kénytelen voltam válaszolni a kérdéseikre. Remélem sikerült anyagot gyűjteniük egy film készítésére.

Hiányzó tanárok miatt módosult kissé az órarendem és sikerült elkapnom a fél hármas vonatot. A vonatozás sem volt valami gyerekjáték, mivel meleg volt és a szó szoros értelmében roncstelepnek tűnt a vasúti kocsi. A képen láthatjátok milyen őskövülettel utaztam. Nem hinném, hogy az Európai Unióban lehet találni rosszabb vonatot.

A holnapi napom sem ígérkezik túl lezsernek, de legalább nem lesz olyan fárasztó és megterhelő, mint a mai.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...