2014. április 9., szerda

40 ezer - Köszönöm!

         
Köszönöm!
A mai napon a blogom látogatottsága elérte a 40 ezredik egyedi látogatót. Nem tudom, ha nagy szám, azt sem ha kicsi, de én meg vagyok elégedve vele. Őszintén örvendek a számnak. Ezen alkalommal Meg szeretném köszönni mindenkinek, minden kedves olvasómnak és rajongómnak a figyelmet és a kitartás. Remélem ezentúl is ilyen hűségesen követitek majd a bejegyzéseimet.
         A blogot 2007 augusztusában indítottam, első bejegyzésem a következő volt: „Üdvözlök mindenkit, aki vette azt a fáradságot, hogy elolvassa első bejegyzésemet e blogon. Remélem a bejegyzett írások senkit sem fognak untatni és senkit sem fognak felháborítani. Megpróbálok hamarosan, több általam készített, fényképet is felrakni. Ugyanakkor megpróbálok minél gyakrabban írni a blogra.
Riti József Attila” (Ne kritizáljatok emiatt, mert régen volt J)
         Az internetes naplózás kezdetén még összevisszaságokat tartalmazott a blog, azonban lassan, de biztosan kialakult a stílusa, megszaporodtak a bejegyzések, javult a képek és az irományok minősége, amit részben a Szabadság napilapnak köszönhetek, ezért szeretném megköszönni a Szabadságnak, hogy lehetőséget adott erre.
         Régebb politikáról is írtam, de eldöntődtem, hogy többet nem fogok. Az ígéretem be is tartottam. A célom ma az, hogy az igazságot feltárjam és bemutassam a munkám, legyen az kép, írás vagy egyéb dolog. Sportot sem töltök fel erre a helyre. Azért ottan van a Facebook és ottan van egy másik blog, akkor is, ha az utóbbit már nagyon rég nem frissítettem. Egyszerre több oldal működtetése majdnem képtelenség.

         2011. február 2-án értem el a 15000 egyedi látogatót. Akkor a következőket írtam: http://ritijozsefattila.blogspot.ro/2011/02/15000.html
RJA

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...