2014. március 23., vasárnap

Újra falun, Szépkenyerűszentmártonban

Felső utca 
         A tegnap újra jártam Szépkenyerűszentmártonban, igaz most nem voltam egyik határrészen sem, de a faluban is adódik elég fotózni való téma.
         Annak ellenére, hogy puszta a falu nagyon szép és eléggé rendezett. Persze van egy-két kivétel is. Miért mondom ezt? Március 15-én egyesek az útban égették él az ágakat és a szemetet. A tegnap, március 22-én, amikor újra Szépkenyerűszentmártonban jártunk feltűnt, hogy az elégett szemét, ág és fa maradványai még mindig az úton hevertek, alig lehetett tőlük közlekedni. Megkértem/megkértük az érintetteket szedjék össze a maradékot, de a tegnap estig sem tették meg.  Nem értem, hogy lehet valaki annyira igénytelen.
         A fentebb említett eset kivételével merem állítani, hogy szorgalmas emberek laknak Szentmártonban. Olyan emberek, akik előrehaladott koruk ellenére életet lehelnek a falu mindennapjaiba. Dolgoznak, imádkoznak, élhetővé teszik azt a helyet, ahol néha úgy tűnik, hogy megállt az idő és nem forog a történelem kereke sem.  

RJA

További képek: 
















Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...