2014. március 19., szerda

Szépkenyerűszentmártoni panorámák

Nagyobb felbontásért kattints a képre!
  A felső panorámát alkotó képek a Varga hegy felől volt felvéve. Távolról pedig látszik a falu vége.

         Ahogyan az elmúlt napokban jeleztem, hogy az elmúlt hétvégén Szépkenyerűszentmártonban jártam és lefotóztam egynéhány határrészt. Ezen alkalommal készítettem két panoráma képet, amit feltöltöttem a blogra is. Remélem ezzel meglepetést szereztem a szépknyerűszentmártonból elszármazottaknak és a szépkenyerűszentmártoniaknak.
Persze a panoráma nem csak nekik szól, ugyanis minden kedves rajongom és olvasómnak ajánlom a képeket. 
Nagyobb felbontásért kattints a képre!
A felső panorámán látható Hosszú, Kaptáros, Vargahegy és távolról Szárhegy (persze a szépkenyerűszentmártoni Szárhegy, nem pedig a gyergyói).

RJA

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...