2014. március 17., hétfő

Szépkenyerűszentmártoni tavasz

         
         Szombaton Szépkenyerűszentmártonban jártam, délelőtt kimentem a mezőre is. Bejártam Hosszút, Kaptárost, megfigyeltem a Varga hegyet és a Kük közt elnevezésű határrészt. Ahogy gondolhattátok, és ahogy a blogon is láthatjátok képeket is készítettem, nem is keveset.
A szombaton délelőtt készített képek közül párat ide is feltöltöttem. Remélem szeretni és élvezni fogjátok őket. Továbbá reménykedek, hogy az említett faluból elszármazottak értékelni fogják szülőföldjük egyik (igaz kicsi) szegletét.
A határ puszta, a falu puszta, az élet is lassan de biztosan elszáll belőle. Szeretném azt hinni, hogy lesz majd olyan idő, amikor Szépkenyerűszentmárton újra élni fog, amikor a község visszanyeri igazi nagy életkedvét és nyüzsgését.

RJA

További képek:

















Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...