2013. augusztus 25., vasárnap

Kolozsvári Magyar Napok 2013 – Szombat:

Tankcsapda
A 4. Kolozsvári Magyar Napok (KMN) szombaton is gazdag és tartalmas műsort kínáltak az érdeklőknek. A Farkas utcában és a környéken zajlottak a családi programok. Az ott felállított lacikonyhák finom falatokkal kínálták a járókelőket. A szuvenír és régiség vadászok sem maradtak hoppon, ugyanis ezen a téren is bő volt a kínálat. A Szent György szobor tövében pedig a legfinomabb kolozsvári lángost lehetett megvásárolni.
A Farkas utca

         A gyerekek sem unatkoztak, a templomkertben felállított sátrakban és körülöttük megismerkedhettek az ősmagyar viselettel és elsajátíthatták az íjazás fortélyait is.
        
Antal Timi
A Farkas utcai színpadon, szombaton délután fellépett a 2012-es X Faktor döntőse, Antal Timi. Utána pedig az Operettissimo.
        
Tankcsapda közönségtalálkozó
A tegnap délután a TIFF-házban dedikálással és fotózással összekötött közönségtalálkozót szervezett a Tankcsapda. Ezt az alkalmat én sem hagytam ki, hiszen köztudott mennyire nagy Tankcsapda rajongó vagyok, így én is beálltam a sorba és aláírattam egy képet a Tankcsapdával. Emellett persze fotót is készítettem velük, ami már az éjszaka óta a Facebookon virít
J
        
István a király: főpróba
Ezek után belenéztünk az István a király rockopera főpróbájára, majd végignéztünk a Farkas utcán és megkóstoltuk a legfinomabb lángost
J.
        
Lukács László
Este, amikor eljött az ideje, elsétáltunk a sportcsarnok előtti parkolóba, ahol a Tankcsapda koncertet szervezték. A koncert őrületes és fergeteges volt. Eszméletlenül jó volt a buli, főleg akkor, amikor a kordonon belül fotózhattam.
A Tankcsapda koncerten tombol a közönség

         Ma este 20:30-kor a Társulat által bemutatott István a király rockoperát (nem az Alföldi féle rendezést) tekinthetjük meg a Főtéren fölállított színpadon. Ez is eszméletlenül jó bulinak ígérkezik. Rengeteg embert várnak, több utcát is lezártak a Főtér körül. Állítólag 30000-50000 ember lesz majd a főtéren.
         A KMN grandiózus fináléja elképzelhetetlen lenne tűzijáték nélkül. A tűzijáték, rögtön a rockopera végén lesz megtartva.
Riti József Attila


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...