2013. június 28., péntek

Csütörtökön Désen jártam...

         Ahogy a szerdán mondtam, a tegnap Désen jártam, ugyanis szükségem volt egy erkölcsi bizonyítványra, ami nélkül nem mehetek a gyerekekkel Magyarországra táborba.
         A dési utazás nem úgy alakult, ahogy terveztem, az eső áthúzta az összes számításom. Szerettem volna lőni egy-két képet is, de sajnos akkora eső volt, hogy ez nem jött össze. Mivel megígértem nektek, hogy fotózok, egy képet mégis készítettem éspedig a törvényszékről és az előtte lévő szökőkútról.
         Amíg vártam az erkölcsi bizonyítványért egy kis bunyó is kitört a dési rendőrség udvarán. A rendőrök kérdésére, hogy miért a rendőrség udvarán lökdösődnek, a verekedők azt válaszolták, hogy kint esik az eső.
         A rendőrségről az állomás felé menet az esőben több olyan dési ismerőssel találkoztam, akit már rég nem láttam. Jó érzés volt találkozni velük.

RJA

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...