2010. december 4., szombat

A hét, röviden


Másfél heti szabadság után új erőkkel tértem vissza tanítani. rájöttem, hogy titáni munka vár rám. Ennek következtében az elmúlt hét pokolian zsúfolt volt számomra.
Hétfő: Rokonlátogatás. Délután elmentem az egyik unokatestvéremhez (az egyedüli első unokatestvéremhez, aki még Romániában tartózkodik) a Tavak közti negyedbe, ahol mondhatom, kellemesen eltöltöttem pár órát.
Kedd: Későn, sőt nagyon későn érkeztem haza Kolozsvárra. Suli után gyűlésen voltam, majd a testvéreméknek segítettem valami deszkát lerakni. Este jöhetett a kikapcsolódás, mert másnap munkaszüneti nap lévé szabadok voltunk.
Kolozsvár Aréna/Cluj Arena
Szerda: Dél körül ébredtem, az elfogyasztott meleg kávé megtette a hatását. A Kolozsvári Arénát kellett fotóznom, ami nem volt a legszebb küldetés mivel ónos eső esett és a látvány sem volt túl megragadó (betonok, zúgó gépek, sár és eső).
Új Jobb/Noua Dreapta
Délután a Magyar Gárda beütemezett felvonulását akartam fotózni, ami szerencsére elmaradt. A Mátyás téren több száz rendőr és több tucat újságíró várta a rendbontást. Nyolc gárdás előállítása és a vecsernye (esti mise) lefújása következtében elmaradt a felvonulást. Románia nemzeti ünnepén (akkor is ha nekünk gyásznap) felvonulást szervezni egyszerűen provokáció, ami nem könnyíti az erdélyi magyarság sorsát. Sőt a székelyek által álmodott autonómia ügyét sem segíti. A provokációk alkalmat adnak a hatóságoknak, hogy megnyirbálják jogainkat és, hogy újjal mutassanak ránk. Ezt kell elkerülni.
Csütörtök: Délelőtt suli, majd szülőértekezlet, amire (szégyen!!!) alig 6-7 szülő jött el. Délután kicsit főztem, majd vendégeket fogadtunk.
Ema Kone

Kié lesz a labda?
Péntek: Este meccsen voltam. A Kolozsvári CFR 2-1 arányban győzte le a Krajovai Universitateat. A gólokat Traore és Kivuvu rúgták. A krajovaiak részéről Dorel Stoiaca rengette meg a Nuno Claro hálóját, egy 45 m-ről rúgott góllal, ami kész remekmű volt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...