2010. szeptember 1., szerda

A koránkelésről

Pár napig kimaradtam a blogírásból. Nem okokat keresek, de jól tudjátok mennyire mozgalmas életem van. Sok esetben kénytelen vagyok valamit kihagyni vagy félre tenni. A barátokra is alig jutott időm.

Ezzel kapcsolatban akarok valamit mondani nektek. Holnap szerelik be a netet a kolozsvári bérelt lakásunkon, ezért ott kell legyek 9 és 12 között. Telefon felhívtam egy barátomat és megkértem, hogy tartson velem. Elfogadta, de mikor megtudta, hogy reggel indulnánk visszautasított azzal, hogy túl korán van.

Vannak olyan pillanatok amikor nem azt kell nézni, hogy mennyire korán kell ébrednünk. Lehet, hogy egyes embereknek az alvás az sokat jelent. Számomra nem. Volt olyan, hogy feláldoztam az éjszakámat vagy korábban keltem. De ez én vagyok. Nem várhatjuk el senkitől, hogy miattunk korábban felébredjünk. Még akkor is ha jó barátunk. Persze alkalom adódott volna kissé többet beszélgetni de majd másik alkalommal, ami nem tudom mikor lesz, hiszen eléggé zsúfolt a programom. Főleg, hogy az iskola is kezdődik.

U.I. Ez a bejegyzés nem számonkérés. Senkit sem akarok felelősségre vonni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...