2011. július 26., kedd

A laptopom beadta a lemondását


Pár hónappal ezelőtt jelezte, hogy nem sokáig húzza a laptop, de én nem vettem komolyan jelzéseit. Gondoltam, hogy az operációs rendszer miatt kapcsol ki. Akárhányszor telepítettem újra meg újra kikapcsolt, vagy felfórosodott. 
Pénteken este végleg beadta a lemondását, bluscreen-bluscreen hátán, kegyelem nélkül. Kénytelen voltam beismerni, hogy mindennek vége. Ma elviszem a szerelőhöz, hogy kimondja a végső izéletett: azt hogy a laptopnak vége. Reményeim szerint sikerül lementeni a képeket, úgy, hogy a merevlemezt egy másik laptopba helyezem és mindent átmásolok.
Most a régi öreg számítógépemet használom, eltelik 2-3 hét, amíg másik laptopot vehetek. Ki is néztem párat, amely közül választhatok majd. Remélem, találok majd egyet, amely hamar a kedvencem lehet.

2 megjegyzés:

előD írta...

szia József
ha nem az alaplapod romlott el akkor
megoldható a probléma, lehet csak a memoriával van gond, vagy a hűtésrendszerrel, ami elég könyen orvosolható, sokat számít milyen szakemberrel nézeted meg a géped

Riti József Attila írta...

Mar elvittem a szerelohoz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...