2011. február 15., kedd

30 év

         Február 9-én töltöttem a harminc évet. Elég soknak tűnhet, de én nem úgy érzem, hogy az lenne.
         Szeretném megköszönni mindenkinek a jókívánságokat. Több mint kétszázan kívántak boldog születésnapot, ami nem kicsi szám. Nagyon jól eset, de be kell vallanom, hogy kissé meglepett ez a szám. Nem gondoltam, hogy ilyen sokan felköszöntenek. Rájöttem, hogy számítok a családomnak, barátaimnak és az embereknek. Örvendek annak, hogy ennyire ismert vagyok Szamosújváron.
         Mondhatom, hogy eléggé jó passzban vagyok. Tanítok, fotózok, újságot írok, szakszervezeti elnök vagyok, a helyi RMDSZ egyik alelnöke lettem. A magánéletem is jól alakul, jobban mint akármikor.
Remélem, esély adódik kamatoztatni mindazt, amit a várostól és Erdélytől kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...