2014. február 10., hétfő

Születésnapom

Páva
Ma volt a születésnapom, de nem volt időm unatkozni. Délelőtt állatkiállításon voltunk, ahol megtekinthettük 300 galambot, 100 nyulat és 80-90 tyúkot, kacsát, gyöngytyúkot és pávát.
Torta helyett - Boldog szülinapot nekem :)
Délben vendégeket fogadtunk, délután pedig várt a munka, így Kolozsvárra mentem fotózni, egy kézilabda és egy kosárlabda meccset.
Ez volt röviden a szülinapom, az a nap, amikor betöltöttem a 33. életévemet. Hálát adok az Úrnak, hogy ennyi minden elértem és megvalósítottam.

Végezetül pedig: köszönöm a születési jókívánságokat! Köszönöm annak a közel 500 embernek aki facebookon, telefonon, sms-ben, e-mailban vagy személyesen felköszöntött. Jó érzés tudni, hogy ennyi ember gondolt rám a mai napon.
         Az állatokról a napokban több képet is feltöltök a Facebookra és a blogra is.

RJA

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...