2014. február 23., vasárnap

Kolozsvár - éjjel, nappal

         
Magyar színház
Ma délután, a Románia – Spanyolország rögbimérkőzés után lesétáltam a belvárosba, ahol valamelyik, Mátyás király szülőháza körüli, gyorskajáldából hot-dogot vásároltam. Nem sokat időt akartam ottan tölteni, de a Karolina téren több ismerőssel is találkoztam.
        
Magyar színház
A Karolina térről a sportcsarnok fele indultam, hiszen este más sportesemény várt. Útközben pár képet is készítettem. Lefotóztam a szépen megvilágított magyar színházat, majd a sétatért (parkot). Meglepett, hogy a sötét ellenére is futottak az emberek: gyerekek, felnőttek, fiatalok és öregek egyaránt. Pár kóbor kutyát is láttam, így majdnem azt is elmondhatom, hogy azok is szaladtak
J.
        
A sétatér, háttérben a színház 
Kolozsvár eleven város, korán ébred és későn fekszik. Nemzetek és fajok egyaránt a városban vannak.

RJA
Sétatér

Sétatér

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...