2014. február 3., hétfő

Az Epres kert hó alatt

         
           Ma délelőtt a szokottnál kissé később ébredtem fel, ugyanis vakáció van. Azt terveztem, hogy ma sehova sem megyek, de kiderült unatkoznék, ezért elmentem a városba vásárolni. Mivel időm volt úgy terveztem, hogy az Epres kerten keresztül megyek, ami jó ötletnek bizonyult, ugyanis volt alkalmam és időm készíteni pár képet a havas tájjal.
         A dombon, vagy hegyen, ahogy mi szamosújváriak mondjuk, meleg volt, többen sétáltak és egy tucatnyi gyerek szánkázott.
         A helyszínen több képet készítettem, sőt még egy panorámát is összeraktam. Ezeket láthatjátok most a blogon és a facebookon. Remélem szeretni és lájkolni fogjátok őket.
         Amennyiben időm és a lustaság (J) megengedi a héten, további képeket fogok posztolni a városról és az Epres kertről.

RITI

További képek: 









Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...