2010. augusztus 3., kedd

Miért?


A tegnap CFR mérkőzésre menet megéheztem. Ezért úgy döntöttem, hogy mákos fornettit eszek, mert olcsó, és mert nagyon szeretem. Már a vonatállomás körül akartam vásárolni, de sajnos nem kaptam, így tovább kerestem. Végigmentem a Horea úton, majd a belvárosban próbálkoztam. Legalább 5 vagy 6 fornettis üzletben megkérdeztem, ha van mákos fornettijük és mindenhol visszautasítottak azt mondván, hogy nincs. A Jókai (Napoca) úton lévő fornettis lány felvilágosított, hogy már sehol sem sütnek mákos finomságot. Nem tudta elmondani, hogy miért, ezért megpróbáltam utánanézni a neten. Itt sem kaptam választ kérdésemre. Végső próbálkozásként írtam e-mailt a Fornetti-nek, persze tőlük sem érkezett válasz. Ezek után feladtam és beletörődtem sorsomba, soha nem ehetek majd mákos fornettit.

2 megjegyzés:

Boldizsár Levente-Atilla írta...

nah, erre a történetedre , van egy jó kérdésem:-mikor jó a kicsi alma? válasz:
-mikor nicsen nagy

Riti József Attila írta...

szia. koszi a bejegyzest. igazad van

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...