2015. április 27., hétfő

Szombaton Kolozsváron voltam

Napolact reklámsátor a Főtér szélén
        Szombaton egész nap Kolozsváron voltam, ahol több eseményt is fotóztam.
Délelőtt a VII. Killyéni Péter Emlékversenyt fotóztam, ahol a kolozsvári magyar középiskolák mérték fel erejüket.
Killyéni emlékverseny
        Az emlékverseny után egy rögbimeccsen készítettem pár képet. 
Kv. U - Temesvári Sarecens
   A rögbimeccs után volt pár szabad órám, így hát találkoztam pár barátommal a belvárosban, majd pihentem egy kicsit a Főtéren, a Mátyás király szoborcsoport előtt, ahol amatőr csillagászok bemutatót tartottak. 
Csillagászati bemutató
   A nap végén, este pedig a Kv. U FC - FCSB mérkőzésen kellett fotóznom. 
U - FCSB
  Mindezek után este végre hazamehettem. 
RJA



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...