2014. július 16., szerda

Szépkenyerűszentmártonban jártam....biciklivel :)



         
Ördöngösfűzes / nagyobb felbontásért kat. a képre
          Ma délután igazi teljesítménytúrában volt részem, ugyanis biciklivel mentem Szépknyerűszentmártonba. A távolság nem nagy, alig 15 km, ami nagyon kevés. Az igazi kaland azonban az útnak a minősége, ami enyhén szólva katasztrofális, de ezt a felső panorámaképen is megtekinthetitek.
           Az úton több helyen is megálltam fotózni, hogy nektek is megmutathassam kedves olvasóim.
           Meglepve vettem észre, hogy a falvak lakói mennyire csodálkoztak amikor látták hogyan száguldom a bringával. Ennyire furcsa jelenség lenne egy rossz úton, bringával száguldó fiatalember (legalább is remélem, hogy az vagyok :))? Remélem nem.
RJA

További képek: 
Szépkenyerűszentmárton/ nagyobb felbontásért kat. a képre


Megpihent a bringám

Oláhvásárhely

Oláhvásárhely

Az oláhvásárhelyi román (ortodox) templom

Szépkenyerűszentmárton felé

Szépkenyerűszentmárton / Vörös az ég alja

Ördöngösfűzes felé /Vörös az ég alja

Szamosújvár felé /Vörös az ég alja

Szamosújvár / Vörös az ég alja

     

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...