2014. július 14., hétfő

Offroad fotós biciklitúra a város körül...

         Jól tudjátok, hogy bringás vagyok. Sokszor láttatok ahogy tekerek a városban vagy Dés fele.
         A tegnap, vasárnap nagymamámnál voltam a Németi úton. Hazafele pedig nem az aszfalton jöttem, hanem a Reformei utcán, onnan a vasúton át, a Fűzesi útra, majd a téglagyár mellett a Hétkereszt hegyen lévő erdőn keresztül az Epreskertbe érkeztem, ahonnan persze, hogy haza.
       
Az útvonalam. 
     Az úton többször is megálltam fotózni. Ezek a képek közül párat veletek is megosztok.
     Ma mennünk kell Szépkenyerűszentmártonba, így könnyen megtörténhet, hogy biciklivel megyek. Az egyetlen akadály az esetleges eső és a rossz út lehet.
RJA
További képek: 









Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...