2014. július 23., szerda

Esős reggelen, reggelizik a mókus

Az esőben lakmározik a mókus
       A reggel sokat esett az eső, ezért egyesek az mondják, hogy szomorú az idő. Mi sem tévesebb. Az idő akkor szomorú, ha mi azzá tesszük.
       A reggel, amikor még javában esett, gondoltam egyet és kimentem az erkélyre/teraszra kávézni. Ahogy ottan egymagamban kávézgattam megfigyeltem az élet apró örömeit, melyek akkor is feldobják az ember napját, ha úgy tűnik, az eső elrontaná. 
       Mondom, ahogy egymagamban kávézgattam megfigyeltem, ahogy a szomszéd ház tetején egy mókus javában lakmározik és tömi magát dióval. Ekkor én kaptam az alkalmon, bementem a fényképezőgép után remélve, hogy a mókus megvár (és megvárt :)) s megvárt. Lefotóztam párszor, de ő onnan nem mozdult és vidáman reggelizett. 
       Következtetésképpen jogosan írtam a facebookon, hogy:  Mi lehet szebb, mint egy ilyen esős reggelen, mint az, hogy a teraszon/erkélyen iszod a kávéd és látod a mókusokat, ahogyan lopják a szomszéd dióját?  — nagyszerűen van.
RJA






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...