2013. december 21., szombat

Mikulásjárás a Búzai Iskolában

Mikulásjárás az oviban 
         Jó rég nem írtam a blogra. kedves olvasóim talán azt gondolják, hogy felhagytam a blogolással. Van olyan is aki megkérdezte, miért hagytam félbe. Nem töltöttem fel tartalmat, mert úgy éreztem szükségtelen, pedig téma akadt volna bőven. De ennek vége. Már megszokhattátok, hogy én időnként eltűnök, majd újra felbukkanok és egy ideig keményen aktíválok. Ez most sem lesz másként.
        
Előadás az oviban
A tegnap délelőtt a Búzai Iskolában volt órám, így alkalmam adódott lefotózni a diákok karácsonyi ünnepélyét. Ezek a képek közül szelektáltam párat és feltöltöttem ide az oldalamra. A képek hamarosan felkerülnek a Facebookra is.  
Előadás az oviban

         Az ünnepély az óvodások fellépésével kezdődött, majd az 1-8 –asok szerepeltek. Végül a mikulás kiosztotta a jól megérdemelt játékokat














Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...