2012. június 29., péntek

Désen jártam...

Dési református templom
Az elmúlt évben az életem Beszterce – Szamosújvár – Búza – Szépkenyerűszentmárton – Kolozsvár útvonalon zajlott.
Új jelzőlámpa Désen
Désen egy kerek esztendeje voltam utoljára. A valóság, hogy nem igazán volt alkalmam arra járni, legfeljebb átmenőben voltam, amikor Besztercére mentünk. Most csütörtökön, Désen volt valami dolgom (meg kellett vegyem a jegyeket a magyarországi útra) így volt alkalmam szétnézni a városban is. Meglepett mennyire megváltozott egy év alatt. Gondolom mindez a választások miatt következett be, ugyanis Romániában csak a választások körül dolgoznak valamit. Észrevettem, hogy több a jelzőlámpa és az egyik körforgalomban egy bazi nagy óra található. Nem mondom azt, hogy mindezekre nem lett volna szükség Désen, de nem a legszükségeb. Az utak a városban pont olyan pocsékok mint eddig, a parkolóhelyek is erősen hiányosak.
Az említett óra Désen
Désen nem változott a városvezetés. Megmaradt az eddigi USL-s polgármester. Nem reménykedek, hogy valami is fog változni, ahogy Szamosújváron sem. Szamosújváron a PDL-RMDSZ-es városvezetés nagyon eredményes volt, ezért nehezen hiszem, hogy a mostani USL-s polgármester überelni fogja a régit. 
Az óra Désen

A dési pályaudvar


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...