2014. december 25., csütörtök

55 ezer - köszönöm!

Köszönöm!
A mai nap több szempontból is ünnep számomra. Az egyik persze, hogy a Karácsony, a másik pedig az, hogy a blogom látogatóssága a mai nap folyamán elérte és meghaladta az 55 ezredik (pontosabban 55064) egyedi látogatót, aminek nagyon örvendek. Ahogy 40 ezernél írtam, nem nagy szám, de se nem kicsi, így meg vagyok elégedve. 

Meg szeretném köszönni mindenkinek, minden kedves olvasómnak és rajongómnak a figyelmet és a kitartás. Remélem ezentúl is ilyen hűségesen követitek majd a bejegyzéseimet.
***
A blogot 2007 augusztusában indítottam, első bejegyzésem a következő volt: „Üdvözlök mindenkit, aki vette azt a fáradságot, hogy elolvassa első bejegyzésemet e blogon. Remélem a bejegyzett írások senkit sem fognak untatni és senkit sem fognak felháborítani. Megpróbálok hamarosan, több általam készített, fényképet is felrakni. Ugyanakkor megpróbálok minél gyakrabban írni a blogra.
Riti József Attila” (Ne kritizáljatok emiatt, mert régen volt J)
 ***
Mostanában eléggé felpörgött az oldalam, akkor is ha egy kerek hónapig nem írtam semmit, nem volt szándékos, de ilyen is van néha, sajnos.
***
         Az internetes naplózás kezdetén még összevisszaságokat tartalmazott a blog, azonban lassan, de biztosan kialakult a stílusa, megszaporodtak a bejegyzések, javult a képek és az irományok minősége, amit részben a Szabadság napilapnak köszönhetek, ezért szeretném megköszönni a Szabadságnak, hogy lehetőséget adott erre.
         Régebb politikáról is írtam, de eldöntődtem, hogy többet nem fogok. Az ígéretem be is tartottam. A célom ma az, hogy az igazságot feltárjam és bemutassam a munkám, legyen az kép, írás vagy egyéb dolog. Sportot sem töltök fel erre a helyre. Azért ottan van a Facebook és egy másik blog, akkor is, ha az utóbbit már nagyon rég nem frissítettem, de feltett szándékom, hogy újból beindítsam.
         2011. február 2-án értem el a 15 ezredik, 2014. április 9-én pedig a 40 ezredik egyedi látogatót. Az 50 ezredik látogatót sajnos nem tudom mikor értem el, mert azt nem figyeltem.

RJA

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...