2011. augusztus 8., hétfő

Ki a felelős?


Július 15-én hunyt el nagytatám, amit nem akartam nagydobra verni. Halála rávilágít egy olyan realitásra, amit régóta érzékeltem, de nem akartam beismerni. A realitás az, hogy a román egészségügyi rendszer romokban hever. Elképesztő, hogy kihívod a mentőt és azt válaszolják, hogy várjál, mert nincs mentő a városban. Hogyan lehetséges, hogy egy EU-s államban ne legyen mentő és nem lehet senkit felelősségre vonni?
Nagymamám taxival vitte be nagytatámat a kórházba, ahol szívrohamban elhunyt, miután egy órán keresztül próbálták éleszteni. Ha időben eljön a mentő lehet nem halt volna meg nagytatám. Isten döntéseit nem áll szándékomban felülbírálni, azon sem akarok lovagolni, hogy mi lett volna ha.
Egy dologra szeretnék választ kapni, kit vonunk felelősségre azért, hogy nem volt mentő a városban? Mit válaszolna a mentőszolgálat szóvivője? Azt, hogy sok a téves riasztás? Az nem mentség…
fotó: http://www.sff.hu/

1 megjegyzés:

Szabo Szilard írta...

Elso sorban is Oszinte Reszvetem!!!
Es szerintem a valasz a kerdesre az hogy Romaniaban elunk!Sajnos nalunk az ember meghalhat mert nm erdekli senkit.Kulfoldon jobb orvosi ellatast kap egy allat mint Romaniaban egy ember.Sajnos ide jutottunk...Csak az a baj h emberi eletekbe kerul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...