2014. május 11., vasárnap

Szombaton Szépkenyerűszentmártonban


   
Szépkenyerűszentmárton - Szénafű alatt, mintha
Áprilisban eléggé aktív voltam a blogon, majdnem minden napra jutott egy-egy bejegyzés, ami nem kis teljesítmény. Ilyen ördögi futam után (higgyétek el nem volt könnyű annyit írnom, ugyanis a blogolás mellett egyéb tevékenységeim is voltak, mint például a suli, a sportfotózás, újságírás és egyéb) rám fért kis pihenés, főleg, hogy az elmúlt hetem nagyon zsúfolt és megterhelő volt, de szerencsére lejárt.

    Az elkövetkező hét sem lesz unalmas. Elég nagy pörgés ígérkezik. Futballmérkőzések (legalább kettő), multimédia kőr a Tékában, hétvégén pedig XIX. Nemzetkőzi Néptáncfesztivál.
    A tegnap délelőtt Válaszúton voltam, de erről egy másik bejegyzésben, délután pedig elmentünk falura, Szépkenyerűszentmártonba, ahol rövid te tartalmas időtöltésben volt részünk. Több mindent meglátogattunk, keresztlányunk legnagyobb örömére.
    
Utazásunk alkalmával több helyen megálltunk, több képet készítettem, párat a blogon és majd a Facebook-on is megtekinthetitek.
     Amikor Szentmárton fele mentünk, megálltunk Ördöngösfűzes előtt, az eredmény az alábbi panoráma lett:
Ördöngösfüzes
RJA
További képek:













Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...