2011. december 5., hétfő

Adventi gondolatok



Hétfő reggel van. Fáradtan kortyolgatom a kávét és várom, hogy teljen az idő. Érzem, hogy kevés az energiám. 3 hét és pihenhetek. Melyek fáradságom okai? Miért várom a vakációt, amit máskor nem vártam? Egyszerű a válasz. Kikészít a rendszer.
Azért lettem tanár, mert tanítani akartam. Nemzeti öntudatra akartam tanítani nemzedékünk fiait és lányait. Ebben nincs hiba, ezt teszem minden adódó alkalommal. Szentül hiszem azt, hogy eleget teszek küldetésemnek függetlenül attól, hogy merre sodor az élet.  
Lehet, egyesek azt gondolják, hogy megtörtem a kaotikus rendszer súlya alatt. Mi sem tévesebb. Ez nem történt meg. Egyszerűen egy kis szabadságra lenne szükségem. Tudom 4 napig szabad voltam és ez fel kellett volna töltse energiám, de sajnos ez nincs így. Ez a néhány szabadnap csak rámutatott arra, hogy mennyi szükségem van egy kis pihenésre és kikapcsolódásra. Ebben az estben nem az átmulatott éjszakákra és a több kilométeres túrákra gondolok, mind ahogy egykor tettük. Egyszerű pihenés jár az agyamban. Olyan pihenés, amikor egész nap az ágyat nyomod, filmet nézel és kávét iszol.
Advent van, közeleg a karácsony ezért magamba nézek és próbálom, feltérképezni a 2011-ben elért sikereimet, de hibáimat is. Tanulni akarok mindkettőből, hogy ne hozzak szégyent családomra és nemzetemre. Felelősséggel tartozom az Isten és nemzetem felé. Teljes higgadtsággal és felelősségtudással kell eleget tennem küldetésemnek.
A 2012-es év a nagy változások éve lesz. Miért mondom ezt? Majd kiderül. Egyelőre nem áll módomban válaszokat adni.
Minden estre minden olvasómnak Istentől megáldott adventot kívánok. Adja a Fentvaló, hogy megértsük egymást és elkerüljük a konfliktusokat.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...