2011. szeptember 21., szerda

Antireklám



A tegnap vásároltunk egy mosógépet a Rombiz-ból. Kinéztünk egy 870 lej értékű gépet, amit ki is fizettünk. Azt mondták, hogy a hazaszállítás ingyenes, ezért nem is gondolkodtam azon, hogyan vigyem haza.
         A meglepetés akkor érkezett, amikor hazahozták a mosógépet és megláttam a számlát, amin az állt, hogy 830 lej. Ekkor elborult az agyam és jól felmérgelődtem. Ma délelőtt bementem a számlával a boltba, ahol kiderült, hogy az elárusítónő magyar, ami nem mentesíti a bűn alól. Szépen megkértem, hogy tisztázza a helyzetet. A nő elmondta, a 40 lej különbség a hazaszállítás volt. Erre azt mondtam, arról volt szó, hogy ingyenes a szállítás, majd felkértem, hogy állítson ki számlát 870 lejre, mert annyit fizettem. Az elárusítónő visszaadta a 40 lej különbséget és elmondta, reméli, hogy elégedett vagyok. A válaszom az volt, hogy IGEN.
         Engem nem vernek át, remélem másokat sem. Azért írtam le ezt a történetet, hogy mások is tanuljanak belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...