2007. szeptember 9., vasárnap

Tévedés

Milyen gyarló az ember. Tévedünk, megsértjük szeretteinket, barátainkat, rokonainkat akarva vagy akaratlanul. Ilyenkor az állatoknál is rosszabbak vagyunk. De akkor mi tesz miket emberekké? Az, hogy van erőnk belátni mikor hibázunk. Az, hogy van erőnk bocsánatot kérni és van erőnk bocsájtani.
Miért írtam ezeket? Azért mert én ezeket én mind átéltem, hibáztam egy olyan személlyel szemben akihez nagyon tartottam és akit akaratlanul megsértettem.
Remélem, hogy ti akik blogomat olvassátok nem követtetek el ilyen hibát, de ha mégis megtörtént remélem, hogy hamarosan megpróbáltok mindent megtenni annak érdekében, hogy javítsatok hibátokon.
Tudom gondolkodtok, hogy ki lehet az a személy? Egyelőre nem hiszem, hogy fontos, hogy ki az személy. Elég ha az a személy tudja. Minden esetre egy annyit mondok róla, hogy egy angyal....

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...