2017. május 21., vasárnap

Múzeumok éjszakája, Szamosújváron is

A múzeum belseje
      Remek programnak lehettem a részese szombaton este és nagyon nem bántam meg.
A múzeumok éjszakája meglátogattam a Karácsonyi házban működő szamosújvári múzeumot, ami akármennyire is meglepőnek tűnhet nem is annyira szegényes mint ahogy a szamosújváriak gondolják.
Honfoglalás kori csontváz
     Bevallom én is azzal a meggyőződéssel léptem be a múzeum kapuján, hogy pár perc alatt végignézem az a pár kiállított tárgyat, de szerencsére kellemeset csalódtam. Most nem azt mondom, hogy olyan gazdag mint a kolozsvári múzeum, de nem szegényes is mint ahogy a többség állítja.
Római érmék
     Kellemes perceket készítettem a múzeumban, ahol az alkalmazottak kedvessége páratlan. Szívesen meséltek nekem a kiállított tárgyakról és nagylelkűen válaszoltak kérdéseimre.
Római, katonai oklevél
    Végezetül csak annyit, hogy remélem a helyi múzeum eléri azt, hogy értékeljék és megkapja méltó tiszteletét.
RJA
További képek: 


















Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...