2014. szeptember 7., vasárnap

Szegeden...újra

A Szegedi Tudományegyetem főépülete
        Szeged szép város, voltam régebb is többször, ahogy jól tudjátok. Az idén nyáron is voltam kétszer. Legutoljára az elmúlt héten amikor nem kevesebb mint négy napot töltöttem az egyetemi városban. Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem a legjobb magyarországi egyetem.
   
A Tisza, hajóról fotózva
        Abban a néhány napban, amit Szegeden töltöttem volt alkalmam több mindent meglátogatni, többek között a vadóc de vonzó Tiszát. (köztudott, hogy én már évek óta szerelmese vagyok a Tiszának. 
     
A vadasparkban
         Voltunk vadasparkban, más néven állatkertben, túráztunk a városban és hajókáztunk a Tiszán, amikor alkalmam adódott megtekinteni azt a helyet, ahol a Maros a Tiszába ömlik. Csodás volt, hiszen volt alkalmam megismerni a várost és a környéket. 
       
A Szent István -téri világító torony
Az idén nem megyek többet Szegedre, de remélem a jövőben lesz még erre alkalmam, legalább egy - két napig, hogy ne mondjam azt, hogy legalább egy hétig. 
RJA



































Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...