2009. július 18., szombat

Újra, meg újra...

A "titkos hódolóm" újra lecsapott. Azt mondta, hogy felfedi majd identitását. Ez kérdéses, mert gyáva. Azt mondta, hogy azért zavarja a blogom mert az emberi jogok védnőke és, hogy közhelyes vagyok. Mármint az, hogy nagyon közönséges a blogom és a bejegyzéseim. A kérdés az, hogy ha annyira zavarja miért olvassa? Nem értem. Nem mondtam soha, hogy a blogom kiváló minőségű, és, hogy egy sajtó termék. Nem az, hanem egy személyes blog, amit gondolom már sokszor megemlítettem. Nem vagyok újságíró, ez csak egy elektronikus napló.
Ami ez emberi jogok megsértését érinti, mi sem téves, miért? Azért mert nem emlékszem, hogy valamivel megsértettem volna az alapvető emberi jogokat.
Mindezt azért írtam, hogy meglássátok mennyire zavarja egyeseket a blogom.
Nem látom, hogy miért foglalkozok ezzel a személlyel. Nem éri meg. A frusztrációit félreteheti, mert ha nem sokat fog veszteni az életbe.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...