2012. január 20., péntek

Édes hazám Tóvidék elnevezésű projekt

Szépkenyerűszentmártoni utca télen/saját archív
    A December 5-i bejegyzésemben (http://ritijozsefattila.blogspot.com/2011/12/adventi-gondolatok.html) bejelentettem, hogy 2012 több szempontból a változások éve lesz. Abban a pillanatban nem akartam elmondani, hogy mire gondoltam. Az első változás, amit 2012 hozott számomra az, hogy végérvényesen lemondtam a szakszervezetben betöltött tisztségről és kiléptem a szakszervezetből. Az egyik oka ennek a döntésnek az volt, hogy egyszerűen nem nekem való ez a munka. Rájöttem, hogy a politikai szerepvállalás jobban talál számomra (nem csak ennyi a változás, de mindenről a maga idejében).
    A folyó évben remélhetőleg a Téka Alapítvánnyal közösen elindíthatjuk az Édes hazám Tóvidék elnevezésű projektet. A projekt arról szól, hogy a Mezőségi Tóvidék kistérség mintegy 40 településén fényképeket készítenék azzal a céllal, hogy dokumentáljuk az említett kistérség társadalmi, földrajzi, kulturális és gazdasági helyzetét.
A projektben a következő települések vesznek részt:
•    Szépkenyerűszentmárton, Bálványoscsaba, Erdőszombattelke, Kékesvásárhely, Kisdevecser, Kötke, Mohaly, Nagydevecser
•    Ördöngösfüzes, Boncnyíres, Füzesmikola, Kisszék
•    Búza, Keresztesvölgy
•    Katona, Hágótanya, Kapor, Melegföldvár, Melegvölgyitanya
•    Magyarpalatka, Kisbogács, Magyarpete, Mezőszava, Omboztelke
•    Cege, Noszoly, Vasasszentiván, Vasasszentegyed, Vasasszentegyedi völgy
•    Gyeke, Feketelak, Kispulyon, Légen, Vasasszentgothárd, Kőristanya
•    Magyarkályán, Báré, Kályánivám, Kiskályán, Lárgatanya, Vajdakamarás

   A projekt lefutási ideje alatt hozzávetőlegesen mintegy 700-1000 km-t kell megtenni. Azért nem lehet kiszámítani pontosan a távolságot mert nem lehet pontosan tudni hány alkalommal kell kiszállni az említett településekre.
  A projekt lezárása után a fényképekből egy ismeretterjesztő fotó album készülne, melynek célja megegyezik a projekt céljával.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...