2008. január 7., hétfő

Absztrakt

Fotózási stílusom keresésében vagyok, de kezdek rájönni mennyire érdekelnek engem az absztrakt, elvont, dolgok, egyszóval amit a 20 század elején avngárdnak neveztek. Ez a művészeti stílust kedvelem és ezt művelem a fotózásban. Persze kezdő vagyok még ezen a téren de képes vagyok fejlődni. Sőt akarok fejlődni. Megpróbálok tanulni és a fejlődés útján felfele haladni ebben a művészetben, mert a fényképezés is egy művészet. A fényképezés nem abból áll, hogy lefényképezzük magunkat vagy az emlékezetes pillanatokat. A fényképezés egy világot akar megörökíteni, be akarja mutatni a világ gondjait. Én személy szerint be akarom mutatni, hogy a csúnya is lehet szép, hogy az absztraktnak is van művészi értéke. Ezért csatolok egy absztrakt képet.
Madarak a ködös hajnalban...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...